Thursday, October 8, 2009

Yen Jeans - Rare!!! (SOLD)



* Size 30
* Made in Japan
* Brand Yen Jeans ni da x produce jeans baru lagi sebab kilang Yen Jeans ni da tutup.
* So, brand ni da consider RARE n one day orang akan start cari brand ni macam orang cari Evisu.
* Aku jumpa ramai orang termasuk tukang jahit aku, dorang cakap seluar ni RARE sebab seluar ni xde tulang tepi sebab seluar ni hand made.
* Yang kat bawah kaki tu bukan kepala kain, tapi macam tampal je. Memang design camtu.
* Kalau korang x percaya seluar Yen Jeans ni mahal, cuba try check kat market Japan @ Ebay, berapa diorang jual seluar ni.
* Yang aku tau RM1000 ke atas la.
* Even membe aku kat terengganu pun ada cakap, ada satu bundle kat sana Kuala Terengganu bukak harga Yen Jeans ni RM800...Ada bran? haha...

RM180 - NEGOTIABLE
(Aku punye harga xde la sampai RM800...sape nak beli beb)

No comments:

Post a Comment