Tuesday, November 2, 2010

Jom Karatkan Jeans!!!




Hye everyone....
Hari ni bosan2 duk umah...aku nak blanje jeans aku minum Coke...hehe...
Xde la...aku nak tukar jeans aku jadi warna karat sbenarnye...
Gambar first kat atas tu, sbelah kanan jeans Levis, sbelah kiri jeans Denime...
Yang si Denime tu aku da karatkan sbelum ni...
Cuma si Levis ni baru first time 'minum' Coke...hehe...
Tapi kali ni aku letak dua2 skali dalam baldi...nak karatkan dua2...
Bahan2 yang diperlukan senang sangat2...
Macam dalam gambar la...baldi, Coke 2 botol besar...tu je...
Ada yang kata letak air panas skali...
Tapi kali ni aku malas plak nak jerang air...
Jadi, gambar pon da menerangkan segalanya...
Aku biarkan jeans ni rendam 1 hari...
Pastu bilas sket...pastu trus sidai...
Kalau x bilas takut semut hurung lak nanti...hehe...

Ok geng...selamat mencuba...salam...

No comments:

Post a Comment